Monday, April 11, 2011

yay! Selamat datang ke dunia blogger

assalamualaikum...

haii aku budak baru dalam dunia blog ni..selamat berkenalan semua..wah nevesnya nk tuleh..sesangat baru wt ne tw..sangat2 xmengikut perkembangan kn.tgk follower pown xder ag..ape pown xde ha..sesape yg terjumpa blog aku ne puhlisshh la support aku..hehe
well nama kite sharifah norliza bt syed omar..juz pgl lyza je oke..umo..ahh rahsia..hehe..muda lg tw.
skrg ngh study kt sbuah politeknik..sebelum ne xpnh terpk pown nk buat blog ne..juz jd silent reader je...hehe
antara blog yg aku pnh usha ialah..jeng jeng..hehe..ne ha blog dye>>saya suka menaip..wah malu la..blog kite xsantek mcm blg dye..aku sebenarnya xreti nk wt blog ne bg santek2..nk tanye pown xtwu nk tnya kt spa..huhu..nisa ne sebenarnya dye xkenal aku pown..tp aku je wt2 kenal dya..hehe..well nisa i terpengaruh dgn u sebenarnya tw..heheh.suka tgk u..comel...oke lah.selamat berkenalan..

p/s: aku xreti la nk blog mcm korang..aja aku buleh??

No comments:

Post a Comment