Saturday, April 16, 2011

Tragedi 7 Dec part 2

assalamualaikumm.......

      nk sambung cita sal entry Tragedi 7 Dec..refer sini..ok lepas kami jenjalan kt pantai yg santek tu kami pun nk balik la ke rumah sewa masing2...aku kn suka tgk pemandangan yg santek2 ne tmbh2 pula tgk sawah padi yg menghijau..sapa xtergoda tgk bnda yg santek2 ni kn2..sapa yg cakap tak sila agkt kaki..haha..oke, kawan aku yg dua org lg tu dh jauh di depan..aku follow depa mereka dari belakang...sedang aku asyik menikmati pemandangan yg indah sambil berangan tiba2...gedebushhhh.....booom kebaboomm...aku rasa dunia seperti tengah berpusing..dan tiba2 aku rasa aku berada di tepi jalan n bukan di atas motor yg aku tgh drive td..tiba2 lg aku rasa ada sesuatu yg mengalir di hidung n dahi aku..tiba2 lg berapa byk kali tiba2 daa aarrggghhhh daraahhhh...oh nooo hidung aku bedarah...dahi akupun samaa....waaaaa...rupa2nya aku dh terlanggar seorang makcik yg tengah mengayuh basikal..oh my Godd..apa aku dh buat ne?? macam mana aku boleh xnmpak makcik tu?? aku xdrive laju2 pun..makcik tu pun sama bila masa dia ada depan aku...oh tidakkkk...oke sabar2...tiba2 aku rasa mcm nak pengsan..tpi tahan2..nasib baik kawan aku yg dua orang td nampak aku terjatuh n depa yg tlong aku n makcik tu..nasib baik makcik tu jatuh tepi jalan atas rumput..nasib baik jugak makcik tu xcedera. dya just jatuh sikit je.orang2 kampung ada jugak yg datang tlong n bwk aku g klinik desa kt kampung tu.. ok kt bwh ne ada sikit pic yg aku nk kongsi..
^
^
^
^
^
^



teruk2..





      sakit woo...isk.isk...kawan aku yg pakai baju hijau tu refer sini terus panik sampai nanges2 bila tengok keadaan aku..apa lg dya terus call mr.syg boyfie aku n gtw aku accident..sian boyfie aku ..dya terus ajk mmbe dya datang dekat aku tanpa mandi..ee mucux..2 jam kemudian baru depa diorang sampai.. jauh tu..dari kulim ke yan. tengs syg sbb risau kt i..hehe..lepas tu aku di bawa balik oleh mereka ke rumah kawan aku di kulim..then mlm tu baru family aku dtg ambil aku balik rumah aku di alor setar..sian mak n abanh aku kena dtg jauh2..risau mereka bila aku call ckp anak mereka accident..teng ye mak abah..syg mereka sgt2..


    makcik saya mintak maaf banyak2...salah saya makcik..saya ralit leka berangan tp bukan berangan pun saya cuma terpengaruh dengan kecantikkan makcik..eh bukan..saya terpengaruh dengan kecantikan pemandangan ciptaan Allah S.W.T..makcik maafkan saya yek yek...

     lepas accident ni aku dpt mc selama seminggu..dan seminggu gk la aku xg kelas..tapi lepas dua hari mata aku bengkak biru..sian aku..makcik tu aku xtw keadaan dya mcm mna..tapi orang2 kmpung cakap makcik tu ok je..xcedera apa2..alhamdulillah...

so motifnya sekarang adakah tragedi ini di kategorikan sebagai tragedi yg tersangat2 besh?? haha pikir2 la sendirikk...

sekian...

 moral of the story- jgn berangan semasa tgh driving xkira la drive motor or kereta..

p/s: alhamdulillah accident n luka aku xteruk sangat..bersyukur sgt2..

p/s: bersenang-senang dahulu bersakit-sakit kemudian..ada ke mcm 2??

No comments:

Post a Comment