Thursday, April 14, 2011

Tragedi 7 Dec part 1

assalamualaikummm....

          jwb ye jgn xjwb..hek hek..entry kali ne nk cite sket aku pnya kenangan yg tersangatlah besh (besh ke??) dlm hidup aku..sebenarnya cite ne dh lama, dh basi la org ckp..ekceli xla lama sgt..hek hek..pda tanggal 7 disember 2010 aku tlah mengalami satu peristiwa yg telah mengubah idup aku..cewahh...hek hek.. apakah peristiwanya?? tragedi apakah yg dimaksudkan itu??? jeng jeng....
        oke2 stop..straight to the point..kang ada yg menyampah..huhu..oke ceritanya bermula begini...hari tu hari rabu kot..classmate aku ada ajk aku n mmbe lg sorang g jenjalan kt umah dya kebetulan lak ak mmg free n xda wt keja pa2 so aku pown ikut la..so kami pun p la bertiga menaiki motosikal..aku drive sowg mmbe aku yg 2 org lg 2 naik berdua...klo korg nk tw kmpung mmbe aku neh tersangat2 lah santek.permandangan sawah padi yg menghijau tersangat2lah menyentuh hati jiwa raga..fuyooo ayat..hek hek..masa sampai tu maknya yg baik hati dh masak tok kami bertiga...so kmi pun mkn2 la dlu...pas mkn baru la jenjalan dkt kwasan rumah dya 2...kwasan rumah dya mmg di penuhi oleh sawah padi yg santekk..xcaye?? lyn gmba kt bwh neh...


santek woo..


kami naek basikal (orang kedah pgl gerek)


aku yg besar


waa..akuhuduh..


ni paah mmbe aku..aku curik pic dya..hehe..santek kan2..


   so selepas kami bergumbira di kampung halaman org kami pun nak berangkat pulang..tp sebelum tu mmbe aku yg pakai bju ijau 2 nk bwk kmi jenjalan lg..tp bukan dekat sawah padi tu dh dekat pantai pulak...hek hek..excited yg tersangatlah kn2...ne ha pic kt pantai pulak..



haa..ne la pntainya atau lbh dikenali sbg pantai tanjung dawai..


titi gantung..hek hek..akutipu..


sgt2 santekkk


      oke cita ne xabis lg tw..bawu part 1..cita bwu permulaan je tw..lepas ne ada 1lagi tragedi or peristiwa yg tersangat2 lah besh..hehe..semua mesti pelik kn knapa aku bold n besarkan ayat tersangat2 lah best 2..an an..hehe..klo nk tw cita selanjutnya tnggu la next entry kayh...!

daaaaa....




p/s: kegembiraan hanyalah sementara...

p/s/s: bersyukur dengan ciptaan Allah..

No comments:

Post a Comment